مضمون : اردو جماعت
: سوم عنون:
ریڈر (پرہیز)
اہداف
|
طریقہ
تدریس
|
اس سبق کے اختتام تک بچے اس قابل ہوں گے کہ
٭ د۔ ۶
سابقوں کی پہچان اور انھیں آسان جملوں میں استعمال کریں ۔
|
پچھلے سبق کا
اعادہ کروں گی ۔ آج ہم سابقے کریں
گے ۔اور اسے انگریزی میں
Prefix کہتے ہیں ۔
سرگرمی
٭بچوں کو بورڈ
پر ایک لفظ (شکل ) لگا کر پوچھوں گی کہ اس کے ساتھ ایک ایسا لفظ لگائیں جس سے ایک
نیا لفظ بن جائے اور اس کے معنی بدل جائیں۔
٭
آج ہم ڈیجیٹل سٹوری دیکھیں گے ۔
٭
آپ نے اس کو غور سے دیکھنا ہے کیونکہ
اس کے بعد ہم ایک سرگرمی کریں گے ۔
٭ میں بچوں کو خود
سے بنائی گئی ڈیجٹل سٹوری دیکھاؤں گی ۔
٭
کہانی کو دیکھنے کے بعد ان کو عبارت
گروپ میں دوں گی ۔
٭ اس
کے بعد ان کو کہا جائے گا کہ وہ اس عبارت میں سے سابقے الگ کر کے لکھیں ۔
پڑھائی:٭ بچے
گروپ میں اپنے نکالے گئے سابقے پڑھ کر سنائیں گے ۔
٭ اس
کے بعد ان کو صفحہ نمبر ۳۲ ورک شیٹ نمبر ۴/۷ پر دی گئی عبارت جوڑی میں پڑھنے کو
کہوں گی۔
تحریری
کام : ٭ عملی کتاب
صفحہ نمبر ۳۲ ورک شیٹ نمبر ۷/۴ پر دی
گئی عبارت
میں اوپر دئے گئے سابقے (بے) سے نئے الفاظ بنا
کر موزوں جگہ پر لگائیں گے ۔
خوشخطی
:
بچے صفحہ نمبر۱۰ خوشخطی کے قواعد
وضوابط کے مطابق حل کریں گے۔
اختتام
:
سابقہ (با۔ بے ۔ بد ) سے چند الفاظ
بنائیں ۔
|
بچوں کے سیکھنے کے عمل کا تجربہ
آج کے اس سبق میں بچوں نے کیا سیکھا؟
•آج کے سبق کے دوران بچوں نے اصل میں کیا سیکھا؟
•آج کے اس سبق میں بچے کیا نہ کر سکے؟
|
ہفتہ:
آٹھواں تاریخ:۲۷ پیر اکتوبر ۲۰۱۴
وقت
|
وسائل
|
جانچ
|
۱۰منٹ
۱۰منٹ
۱۰منٹ
۳۰منٹ
۱۰منٹ
۱۰
منٹ
|
ڈیجٹل
سٹوری
ورک شیٹ
|
بچوں کے
کام کی جانچ
٭ سابقوں کی
پہچان اور انھیں آسان جملوں میں
استعمال کریں۔
|
بچوں کے سیکھنے کے عمل کا تجربہ
• اس سبق کے کسی ایسے حصے پر تبصرہ کیجئے جو آپ کی نظر
میں کسی بھی وجہ سے تبصرے کے لائق ہے ۔
•اگر آپ یہ سبق دوبارہ پڑھائیں تو آپ اس میں اس کیا
تبدیل لائیں گے ۔
|
No comments:
Post a Comment